فلش/پیکان

همراه داشتن کودکان در پیاده روی اربعین حسینی

تاریخ:

همراه داشتن کودکان در پیاده روی اربعین حسینی

گروه گردشگری و مشاور سفر مسافرسلام، امروز خبری تحت عنوان همراه داشتن کودکان در پیاده روی اربعین حسینی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا نکاتی را درباره این موضوع برایتان بیان کنیم.

حضور بچه‌ها در این سفر ممکن است مشکل به نظر برسد، اما خیلی از مردم همراه با کودک زیر 5 سال در پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند. اگر قصد دارید کودکان را در این سفر با خود همراه کنید حتماً به مواردی که در ادامه گفته می‌شود گوش کنید و آن ها را رعایت کنید.

  • سعی کنید با گروهی همراه شوید که اعضا آن گروه مثل شما کودک داشته باشند و اگر چنین گروهی در کاروان شما نبود، آدرس دقیق محل اسکان در کربلا را از آن‌ها بگیرید و از آن گروه جدا شوید تا نگران عقب ماندن شما را آزار ندهد
  • اگر کودکتان زیر 6 سال دارد حتماً کالسکه همراه خود ببرید. در طول پیاده روی می‌توانید وسایل خود را به دسته‌های کالسکه آویزان کنید.
  • کاور یا روکش بارانی کالسکه را نیز همراه داشته باشید، زیرا در مسیر پیاده روی گرد و خاک زیادی وجود دارد و می‌توانید کاور کالسکه را بکشید تا کودک شما اذیت نشود.
  • یک پارچه نخی بزرگ همراه داشته باشید . روزها که هوا گرم می‌شود، می‌توانید آن را خیس کنید و روی کالسکه بیندازید تا آفتاب و گرما فرزندانتان را خسته و بی‌تاب نکند.
  • حتماً چند ماسک بهداشتی همراه داشته باشید. هرچند کودکان تحمل نگهداشتن ماسک بر دهان را ندارند اما زمانی که گرد و خاک بلند می‌شود چند دقیقه هم که از ماسک استفاده کنند سودمند خواهد بود.
  • اگر فرزندتان راه می‌رود حتماً علاوه بر یک جفت کفش، دمپایی مناسب برایش بردارید. این سفر طولانی است و فرزندتان نمی‌تواند کل راه کفش داشته باشد. علاوه بر آن، هنگام استفاده از سرویس بهداشتی یا اسکان در موکب ها داشتن دمپایی راحت تر خواهد بود.

دیگر ملزومات سفر برای کودکان عبارت اند از:

کاپشن و شال گردن

ظرف غذای در دار

پوشک به اندازه کافی

قرص سرما خوردگی و پماد سوختگی

خوراکی های مورد علاقه کودکان

وسایل بازی

با خواندن این مطالب دیگر نگران زائران کوچک خود نباشید.

برای مطالعه مطالب بیشتر جهت شرکت در پیاده روی اربعین، می‌توانید مقاله ما را مطالعه فرمایید. برای خواند این مقاله اینجا کلیک کنید.

بازدیدها: 60

همراه داشتن کودکان در پیاده روی اربعین حسینی
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد