فلش/پیکان

همدان، پایتخت گردشگری و توریستی 2018

تاریخ:

آغاز سال 2018 میلادی برای همدان نه تنها آغاز یک سال که فراتر از آغاز فصل شکوفایی گردشگری در عرصه جهانی است، چرا که همدان در این سال پایتخت گردشگری آسیا خواهد بود.

مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان اظهار کرد: در اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی، پیشنهاد انتخاب همدان به‌عنوان “پایتخت گردشگری آسیا” از سوی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد که مورد موافقت اعضای این اجلاس قرار گرفت و  نیمه دوم ژانویه  2018 با حضور وزرای گردشگری 34 کشور آسیایی مراسم افتتاحیه این رویداد بین‌المللی در همدان برگزار خواهد شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: تأمین زیر‌ساخت‌ها، افزایش جذب گردشگر خارجی و رونق صنایع‌دستی مهم‌ترین اهداف این اداره‌کل هم‌زمان با برگزاری رویداد بین‌المللی همدان، پایتخت گردشگری و توریستی 2018 است تا از این طریق بتوانیم سهم بیشتری از بازارهای بین‌المللی گردشگری کسب کنیم.

پیش‌تر نیز همدان شهر سفالینه‌های خاموش به‌عنوان میزبان نشست اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری  انتخاب شده که پاییز سال آینده استان همدان میزبان این رویداد بین‌المللی با حضور 500 عضو از 146 کشور دنیا نیز خواهد بود.

برگزاری رویداد‌های بین‌المللی می‌تواند نقش مهمی در معرفی ظرفیت‌ها و فرصت‌های گردشگری استان همدان به‌عنوان یکی از کهن‌ترین استان‌های کشور داشته باشد.

بازدیدها: 6

همدان، پایتخت گردشگری و توریستی 2018
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد