فلش/پیکان

هفتمین جشنواره مد و لباس فجر در 22 استان برگزار می‌شود

تاریخ:

“علی اصغر زیلایی” دبیر بخش استان های هفتمین جشنواره مد ولباس فجر، در افتتاحیه جشنواره فجر اشاره کرد: به سمتی حرکت می‌کنیم که 74 رویداد و نمایشگاه های کشوری در حوزه مد و لباس برگزار کنیم که امسال 22 استان با جشنواره مد و لباس فجر همراهی داشتند که هفت استان در نیمه اول سال میزبان بودند و 15 استان نیز همزمان با جشنواره مد و لباس فجر به استقبال این رویداد می‌روند.
دبیر بخش استان های جشنواره مد ولباس فجر گفت: سطح کیفی آثار جشنواره امسال بسیار خوب بود و امیدواریم هر سال شاهد مشارکت و سطح کیفی بالاتر آثار فعالان و طراحان باشیم.
زیلایی افزود: برگزاری جشنواره مد و لباس فجر استانی باعث مشارکت بیشتر طراحان و فعالان استانی است و اگر خروجی جشنواره استانی این باشد که اتحادیه پوشاک مربوطه و طراحان استان شناسایی شوند، حلقه مفقوده مد و لباس کشور کشف می‌شود.
همچنین این جشنواره استانی باعث می شود بانک اطلاعات طراحان و فعالان استان های هدف تکمیل شود.
زیلایی گفت: استان های گلستان، خراسان رضوی، گیلان، سیستان و بلوچستان، چهار محال و بختیاری، لرستان، فارس، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر و کرمانشاه در این دوره همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره مدو لباس فجر جشنواره میزبان بخش استانی این رویداد هستند.
هفتمین جشنواره مد و لباس فجر از 6 تا 13 اسفند ماه برگزار می‌شود.

بازدیدها: 6

جشنواره مد و لباس فجر
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد