فلش/پیکان

هشدار کمبود فضای اقامتی در اصفهان برای گردشگران خارجی

تاریخ:

یکی از اعضای جامعه راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی  اظهار داشت اگر تعداد گردشگران خارجی در اصفهان فقط 10 درصد بیشتر شود، دیگر برای آن ها نمی توان جای خواب پیدا کرد.

وی ادامه داد: این یک هشدار است، برای آن که کمبود زیرساخت، ما را به وضعیت کشوری مثل میانمار دچار نکند که به خاطر کمبود و گرانی خدمات، گردشگران آن را پس زدند.

وی اظهار کرد: هرچند تا به حال اخطار و هشدار درباره ی کمبود هتل زیاد داده شده، اما ناقوس خطر دیگر به صدا درآمده است. اگر در فصل بعدی تعداد گردشگران خارجی نه تنها در شهر اصفهان، بلکه در سراسر ایران فقط کمی بیشتر شود، به هیچ وجه جای استاندارد برای اقامت آن ها نمی توان پیدا کرد. این یک خطر جدی است که گردشگری کشور را تهدید می کند.

نزدیک به دو سال است که فعالان صنعت گردشگری درباره ی کمبود فضای اقامتی در شهر گردشگرپذیر اصفهان هشدار می دهند، دقیقا از زمانی که گردشگران خارجی تحت تاثیر تغییر سیاست های جهان نسبت به ایران، با اعتماد بیشتری راه سفر به این کشور را پیش گرفته اند، اما به نظر می رسد شرایط به کندی درحال تغیر است.

اواسط مهرماه نیز همایشی با دعوت از سرمایه گذاران، هتل سازان و شرکت های ساختمانی خارجی در تهران برگزار شد تا نهضت هتل سازی با مشارکت خارجی ها اتفاق افتد.

مقامات ایرانی نیز در این همایش به شفاف سازی قوانین سرمایه گذاری در ایران پرداختند تا ابهامات موجود را برطرف کنند، با این حال به نظر می رسد سرعت ورود گردشگران خارجی به ایران خیلی بیشتر از روند هتل سازی در کشورمان است.

بازدیدها: 4

درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد