فلش/پیکان

رزرو هتل از طریق اینستاگرام

تاریخ:

“سورپرایز ویژه محبوب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا برای صنعت هتل‌داری

اپلیکیشن پرطرف‌دار اینستاگرام که تاکنون فقط برای اشتراک گذاری تجارب زندگی از طریق عکس مورد استفاده قرار می‌گرفت، هم‌اکنون گزینه خوبی برای استفاده در صنعت هتلداری به‌شمار می‌آید. شما با مراجعه به صفحه هتل مورد نظر خود به‌راحتی می‌توانید اتاق مورد نظر را انتخاب و رزرو نمایید.

بسیاری از هتل‌های جهان و ایران با به اشتراک گذاری تصاویری از هتل، نمای کلی هتل، لابی و پذیرش هتل، رستوران‌ها، فست‌فودها و کافی‌شاپ‌ها و همچنین انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های یک نفره، دونفره و … موجود در هتل امکان رزرو راحت و بدون دردسر را برای مسافران خود فراهم نموده‌اند. همچنین بسیاری از هتل‌ها با نزدیک شدن به مناسبت‌های مختلف تخفیف‌های خود را از طریق اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند.

شما با مراجعه به اپلیکیشن اینستاگرام می‌توانید به صفحه هتل مورد نظر خود رفته و با مشاهده تصاویری که هتل در صفحه خود قرار داده‌است اتاق مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

در صفحه هر هتل یا دفاتر رزرو هتل، ضمیمه با هر تصویر آن، سایت رزرواسیون آن هتل، شماره تماس رزرو هتل و اطلاعات کاملی از تماس با آن هتل و رزرو سوئیت یا اتاق مورد نظر خود قرار گرفته‌است.

خوشحال می‌شویم از صفحه رزرواسیون مسافرسلام در اینستاگرام دیدن نمایید.

بازدیدها: 6

رزرو هتل از طریق اینستاگرام
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد