فلش/پیکان

خندوانه با حضور جناب خان در ماه رمضان روی آنتن می رود

تاریخ:

فصل پنجم برنامه خندوانه به تهیه‌کنندگی سیدعلی احمدی همزمان با آغاز ماه رمضان روی آنتن خواهد رفت. خندوانه با حضور جناب خان در ماه رمضان روی آنتن می رود.

محمد بحرانی و رامبد جوان حضور جناب خان در فصل جدید برنامه خندوانه را تایید کردند. علاقه‌مندان به عروسک جناب خان نیز می‌توانند در سری پنجم این برنامه، شاهد حضور این عروسک محبوب و هنرنمایی محمد بحرانی، در کنار اجرای رامبد جوان باشند.

بحرانی درباره چگونگی شکل‌گیری جناب خان می‌گوید: من شیرازی هستم و هیچ وقت هم مدت زیادی در جنوب زندگی نمی‌کردم، من در محله‌ای در شیراز بزرگ شدم که جنگ زده‌های زیادی در آنجا بودند و عاشقانه با آن‌ها زندگی کردم. در تمام این سال‌ها در گفت‌وگوهای درونی که با خودم داشتم با همان لهجه صحبت کردم.

او می‌گوید: جناب خان محصول تمام زندگی من و آشنایی که با فرهنگ‌های مختلف در دوران تحصیل و دانشجویی داشتم، است.

بحرانی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت نهایی جناب خان گفت: ظاهراً حل شده است، من هم از تمام جزییات خبر ندارم اما چیزی که می‌دانم این است که سوءتفاهم‌ها حل شده است.

رامبد جوان درباره وضعیت جناب خان در فصل تازه خندوانه می‌گوید: مسئله جناب خان حل شده است، ما می‌خواستیم با این مسئله مردم را غافلگیر کنیم اما نشد. بله جناب خان با قدرت بیشتر و در آرامش کامل به خندوانه می‌آید و مطمئن هستم که محمد هم در کنار ما خواهد بود.

سیدعلی احمدی که تهیه کنندگی فصل چهارم خندوانه را به عهده داشت، در فصل جدید هم به عنوان تهیه کننده حضور دارد.

قرار است خندوانه از ابتدای ماه رمضان روی آنتن شبکه نسیم برود.

بازدیدها: 16

خندوانه با حضور جناب خان در ماه رمضان روی آنتن می رود
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد