فلش/پیکان

جزیره زیبای کیش نگینی در جنوب ایران

تاریخ:

جزیره زیبای کیش نگینی در جنوب ایران است که در سال های گذشته درخشش چشمگیری داشته. کیش جزیره ای بیضی شکل با مساحتی حدود 90 کیلومتر مربع و ارتفاع 35 متر  از سطح آب های آزاد می باشد.

جزیره کیش رودخانه دائمی ندارد و از منابع آب زیر زمینی شیرین بهره برداری می کند. آب و هوای چزیره کیش گرم و مرطوب بوده و بارش بیشتر به صورت رگبار و در ماه های سرد سال اتفاق می افتد. جمعیت این جزیره براساس آخرین سرشماری انجام شده، حدود 24819 نفر بوده که عمدتاً در خود شهر کیش ساکن هستند. این جزیره دیدنی هرساله پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری می باشد که ترجیح داده اند در ساحلی زیبا، در کنار خانواده و دوستان خود بنشینند و اوقاتی خوش را سپری کنند تا کمی از خستگی کار و زندگی شان کاسته شود.

کیش به عنوان جزیره ای دیدنی از سرسبزترین جزایر خلیج فارس به شمار می آید که در سال های گذشته بیش از دو هزار هکتار از زمین های آن جنگل کاری شده است. بیشتر جاهای دیدنی جزیره کیش شگفت انگیز می باشد اما با دست بشر تغییراتی در آن ها ایجاد شده. مکان های گردشگری این جزیره شامل سواحل ماسه ای، پیست دوچرخه سواری، اسکله تفریحی، جاده کرانه، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، روستای باغو، نخلستان باغ بهشت، درخت لور، پایاب کیش، پارک دلفین، بوستان آهوان، مجموعه آکواریوم، آب انبار مجموعه ورزشی المپیک با انواع زمین های ورزشی فوتبال، والیبال، بسکتبال، تنیس، شطرنج، اسکواش، بیلیارد، استخر، بولینگ بوده که دیدن آن چشم هر مخاطبی را خیره می کند و سفری رویایی پیش روی او قرار خواهد داد.

 هتل های جزیره کیش متنوع و بی نظیر بوده و این جزیره دیدنی برای هر فرد با هر بودجه ای هتلی مناسب با امکانات خوب تدارک دیده است. هتل های دیدنی و زیبای کیش مناسب آب و هوای گرم این منطقه بوده و تمامی امکانات تفریحی و رفاهی را برای اقامت خانوادگی یا سفر ماه عسل مهیا کرده اند.

بازدیدها: 51

جزیره زیبای کیش نگینی در جنوب ایران
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد