فلش/پیکان

تبدیل 26 واحد اقامتی روستایی به اقامتگاه بوم گردی در استان آذربایجان شرقی(شهرستان کلیبر)

تاریخ:

مدیر کل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی از تبدیل 26 واحد اقامتی روستایی به اقامتگاه بوم گردی در استان آذربایجان شرقی(شهرستان کلیبر) خبر داد.

مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی، در جلسه کمیته طبیعت گردی و بوم گردی، که در محل فرمانداری شهرستان کلیبر و با حضور اعضای کمیته این شهر برگزار شد، توجه کردن به جاذبه های گردشگری و همچنین ایجاد امکانات رفاهی مناسب را از مولفه های اصلی رونق بوم گردی و گردشگری در استان آذربایجان دانست و فرمود: آذربایجان شرقی بدلیل دارا بودن ظرفیت های طبیعی و تاریخی و همچنین تنوع آداب و رسوم در مناطق روستایی، باعث خلق جلوه های بکر در سطح استان شده است. برهمین اساس، توجه کردن به ظرفیت های موجود در مناطق روستایی و توسعه بوم گردی، یکی از اصلی ترین اهداف اداره کل میراث فرهنگی استان می باشد.

استفاده کردن از ظرفیت های گردشگری روستایی در شهرستان کلیبر با محوریت توسعه طبیعت گردی و بوم گردی مورد تایید و توجه اداره کل میراث فرهنگی برای توسعه گردشگری این شهرستان می باشد و در همین راستا بود که موافقت اولیه ی تبدیل ۲۶ واحد اقامتی روستایی به اقامتگاه بوم گردی در استان آذربایجان شرقی(شهرستان کلیبر) صادر شد.

مرتضی آبدار، مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی در سفر خود به شهرستان کلیبر از کاروانسرای تاریخی و محل متقاضی سرمایه گذاری در مسیر جانانلو بازدید کرد.

بازدیدها: 14

درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد