فلش/پیکان

بیش از 90 درصد از زائرین اربعین به کشور بازگشتند

تاریخ:

بیش از 90 درصد از زائرین اربعین به کشور بازگشتند

شهریار حیدری، دبیر ستاد مرکزی اربعین، با اشاره به برگزاری مراسم ابعین اظهار داشت: امسال بیش از 2 میلیون زائر ایرانی به پیاده‌روی اربعین رفته‌اند.

همچنین وی باتوجه به اقدامات رفاهی خوبی که عراقی ها به منظور آسایش زائران تدارک دیده‌اند افزود: مردم مهربان عراق، با پذیرایی بسیار خوب از زائران و با کمک دستگاه‌های ایرانی، امکانات بسیار خوبی برای زائران فراهم کردند.

شهریار حیدری با اشاره به بازگشت زائرین،  خاطر نشان کرد: در روز اربعین و یک روز پس از آن، اکثر زائران به کشور بازگشتند، به طوری که در مرز مهران شاهد ترافیک بسیار بودیم، اما با استقرار یک هزار و هفت صد اتوبوس در مرز مهران این ترافیک به خوبی مدیریت شد.

وی از بازگشت بیش از یک میلیون و 850 هزار زائر ایرانی خبر داد و گفت: تا شب گذشته بیش از 90 درصد زائرین اربعین به کشور بازگشتند، که 60 درصد از این تعداد از طریق مرز مهران، 23 درصد از طریق مرز شلمچه، 13 درصد از چذابه و چهار درصد از طریق مرز هوایی وارد کشور شدند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در تمام مرزهای سه گانه جاری است، افزود: همچنان در کشور موکب‌های ایرانی از زائران پذیرایی می‌کنند.

بازدیدها: 13

بیش از 90 درصد از زائرین اربعین به کشور بازگشتند
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد