فلش/پیکان

بالاترین نیاز مسافران درهتل : صبحانه رایگان و WiFi

تاریخ:

طبق بررسی نتایج پژوهشی که توسط سایت”Hotels”صورت گرفته ، دو فاکتور صبحانه رایگان درهتل و برخورداری آن از WiFi در بالاترین ارجحیت مسافران در سال 2015 قرار داشته و جزء مهمترین نیاز های مهمانان محسوب می گردد .

در این پژوهش که در سال 2015 انجام گرفته بیش از 4 هزار و 900 مسافر که از 28 کشور مختلف در هتل های لوکس و برتر جهان مهمان بوده اند مورد برر سی قرار گرفته اند .

در نظرسنجی از مسافران تجاری ، مهمترین فاکتورهایی که به آن توجه داشته اند :49درصد وای فای رایگان، 14 درصد صبحانه رایگان، 11 درصد نزدیکی به حمل و نقل عمومی و 6 درصد صندلی و میز کار راحت بوده است .

مسافران تفریحی نیز فاکتورهای انتخاب هتل را 25 درصد وای فای رایگان، 22 درصد صبحانه رایگان، 15 درصد پارکینگ رایگان و 10 درصد استخر و سونا اعلام کرده اند.

بر اساس این تحقیق فاکتورهایی که می توان حذف نمود و مسافران دیگر تمایلی به استفاده از آنها ندارند امکاناتی مانند مینی بار، اتوی شلوار، تلفن در دستشویی و DVD Player است ؛ بر اساس این آمار 24 درصد آنها از مینی بار، 20 درصد از تلفن در دستشویی، 15 درصد از اتوی شلوار، 15 درصد از کلاه حمام، 9 درصد از DVD Player و 17 درصد از سایر امکانات استفاده نمی کنند .

در این پژوهش ، سرویس ها و امکاناتی که مهمانان مایلند برای کاهش هزینه اقامت درهتل حذف گردند: 69 درصد مرتب کردن تخت، 68 درصد حوله های حمام، 51 درصد میز آرایش، 48 درصد خدمات روم سرویس و 44 درصد باشگاه ورزشی می باشند.

بازدیدها: 10

درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد