فلش/پیکان

اولین هتل های 9 ستاره ایران

تاریخ:

هتل‌های فرودگاهی 5 و 4 ستاره “نووتل” و “ایبیس” واقع در شهر فرودگاهی حضرت امام خمینی، به جهت تسهیل در رفت و آمد مسافران ورودی خروجی از کشور از طریق فرودگاه امام، به صورت 24 ساعته در بازه زمانی 20 دقیقه‌ای ترانسفر رفت و برگشت رایگان به هتل و بالعکس، ارائه می‌کند.

هتل “نووتل” مجموعه‌ای متفاوت با طراحی برگزیده روز دنیا  و دکوری بی‌نظیر و نورگیری مناسب از تمام جهات مختلف به عنوان اولین هتل فرودگاهی ایران شناخته شده است. این هتل یک هتل ایده آل جهت شرکت‌های هواپیمایی و میهمانان تفریحی و تجاری می‌باشد. هتل نووتل در 7 طبقه با بهره‌گیری از 296 اتاق و امکاناتی از جمله: رستوران بین المللی گلکسی، رستوران ایرانی وادی، 7  سالن همایش، 2 مرکز سلامت مجزا برای خانم‌ها و آقایان با امکاناتی مانند: سونا، استخر، جکوزی، سالن ورزشی، سالن ماساژ و همچنین کرولانچ اختصاصی جهت کروی پروازی شرکت‌های هواپیمایی و مراکز فروشگاهی متنوع با دسترسی آسان به متروی تهران و نزدیکی به نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، به عنوان یکی از مدرن‌ترین و استانداردترین هتل‌های ایران محسوب می‌شود.

هتل “ایبیس” یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های ایران در هفت طبقه با بهره گیری از 196 اتاق و امکاناتی نظیر: رستوران بین المللی اووپن، کافی شاپ، خدمات ویژه معلولین، فضای سبز اختصاصی، مسیر پیاده‌روی، نزدیکی به حرم امام خمینی، کارتینگ اتومبیل‌رانی شهر جدید پرند با دسترسی آسان به متروی تهران می‌باشد.

بازدیدها: 109

اولین هتل های 9 ستاره ایران
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد