کانکت 4 تخته

اصطلاحات هتلی: قسمت سوم – کانکت 4 تخته

زمان خواندن: دقیقه 4
امتیاز کاربران:
امتیاز 3 از 4
دسته بندی: هتلگردی
نویسنده: مسافر سلام
اصطلاحات هتلی: قسمت سوم - کانکت 4 تخته
رزرو هتل های ایران با یک کلیک

اصطلاحات هتلی: قسمت سوم – کانکت 4 تخته

برای داشتن سفری دلنشین و لذت بخش، بهتر است پس از تصمیم گرفتن درمورد شهری که می‌خواهید به آن سفر کنید، با اطلاعات کامل محل اقامت خود را نیز انتخاب کنید. بهتر است قبل از سفر محل اقامت خود را انتخاب کنید. برای انتخاب محل اقامت لازم است اطلاعاتی درمورد آن مکان داشته باشید. ما  در وب سایت رزرو هتل مسافر سلام تمام هتل ها، هتل آپارتمان ها و مسافرخانه‌های شهرهای مشهد، کیش، قشم و دیگر شهرهای ایران را معرفی کرده‌ایم و تمامی مطالب و عکس های مربوط به هتل ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید به راحتی و با خیال راحت هتل مورد نظر خود را رزرو کنید.
کانکت 4 تخته

البته بهتر است با اصطلاحات هتلی نیز آشنایی داشته باشید و بدانید که هر اتاق با هر نامی چه امکاناتی دارد و مخصوص چه کسانی است. ما در قسمت اول و دوم سری اصطلاحات هتلی به «معرفی هتل بوتیک» و «معرفی انواع اتاق ها در هتل» پرداختیم و به طور کامل اطلاعات لازم را دراختیار شما عزیزان قرار داده‌ایم. امروز مسافر سلام در این مقاله به ادامه سری اصطلاحات هتلی خواهد پرداخت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

کانکت 4 تخته، رزرواسیون مسافر سلام

اصطلاحات هتلی: قسمت سوم

اتاق کانکت به دو اتاق تو در تو گفته می‌شود که هر دو اتاق به راهرو اصلی هتل راه داشته و هر کدام به تنهایی ‏یک اتاق کامل است و حمام جداگانه ای هم دارد. اتاق کانکت 4 تخته با طراحی مدرن، نورپردازی زیبا و مبلمانی شیک، ترکیبی از سطح های کلاسیک و مدرن، چشم اندازی فوق العاده بوجود آورده است. این اتاق‌ها قابلیت اتصال به اتاق مجاور خود، بوسیله دو درب داخلی دارند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با بسته شدن درب وسط بین اتاق‌ها، فضا ها از هم مجزا می‌شوند. این اتاق ها برای مسافرانی که به صورت خانوادگی در هتل اقامت دارند بسیار مناسب است. مسافران با استفاده از این نوع اتاق می‌توانند رفت و آمد مناسب و راحت تری داشته باشند.

چنانچه یک خانواده ‏چهار نفره ، چنین اتاقی را درخواست نمایند، بچه ها در یک اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت خواهند نمود و بدون این که ‏درب راهرو اصلی را باز کنند، افراد دو اتاق از درب وسط می توانند با هم در ارتباط باشند.‌‏

اتاق کانکت، رزرواسیون مسافر سلام

اکثر این اتاق های کانکت 4 تخته دارای امکانات زیر می‌باشند:

  • دو اتاق دبل مجزا که بوسیله یک درب با یکدیگر ارتباط دارند.
  • هرکدام از اتاق‌ها دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل می‌باشند.
  • یک اتاق سرویس ایرانی و اتاق دیگر دارای سرویس فرنگی می‌باشد.
  • حمام
  • میز آرایشی
  • سشوار
  • سرویس چای خوری
  • یخچال مینی بار
  • سیستم کارت کلید الکترونیکی درب‌ها
  • دسترسی رایگان به اینترنت

چنانچه قصد سفر به مشهد یا دیگر شهرهای ایران را دارید و هنوز نسبت به رزرو هتل مشهد خود اقدام نکرده اید، سامانه رزرواسیون مسافر سلام مفتخر است تا این امر را برای شما عزیزان محقق نماید.

مقالات مرتبط:

اصطلاحات هتلی: قسمت اول – کدام هتل ها در ایران، بوتیک هتل هستند

اصطلاحات هتلی: قسمت دوم – انواع تیپ اتاق ها در هتل

بازدیدها: 866

آیا از این مقاله راضی بودید؟
برچسب ها: اصطلاحات هتلی
اشتراک گذاری:
مسافر سلام

امتیاز کاربران

  • حسین شهرکی

    چون ما خانواده ۴ نفره بودیم، این تیپ اتاق مناسب ترین اتاق برای ما بود، باتشکر از تیم پشتیبانی مسافر سلام که در این امر راهنمای خوبی برای ما بوده اند.

  • مژده محمدی

    چه جالب . من این مدل اتاق هارو یه بار تو فیلم دیده بودم و نمیدونستم این چه مدل اتاقیه

نظر شما درباره این موضوع
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:
میزان رضایت شما:

هتل سپنتا مشهد ⭐️⭐️⭐️

برای اطلاع از آخرین تخفیفات هتل ها، ترفندهای سفر و آشنایی با بکرترین جاذبه های ایران در شبکه های اجتماعی در کنار ما باشید.
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد