فلش/پیکان

پکیج فروشی هتل های مشهد در ایام نوروز

تاریخ:

با توجه به ازدحام و ترافیک بسیار بالای رزرو هتل در روزهای آخر سال و نزدیک به عید هتل‌ها در پیک‌کاری قرار گرفته و عموماً بالاترین نرخ خود را در طول سال خواهند داشت.

بنابراین پیشنهاد گروه مشاوره سفر و رزرواسیون مسافرسلام برای کسانی که اهل برنامه‌ریزی هستند این است که از هم‌اکنون رزرو خود را انجام دهند.
طبق برنامه هرسال اکثر هتل ها در تاریخ عید نوروز ظرفیت خود را تکمیل کرده و امکان رزرو نخواهند داشت و پکیج فروشی هتل‌های مشهد در ایام نوروز به صورت 3 روزه می‌باشد.

مسافرسلام پیش فروش هتل‌های نوروزی را از 16 بهمن ماه آغاز کرده و تاکنون برخی از هتل‌های شهرهای پر گردشگر مثل: اصفهان، شیراز، مشهد و کیش رزرو شده‌اند.

فقط مسافرین و زائرین محترمی که مقصد سفرشان مشهد می‌باشد دقت کنند که برای رزرو هتل‌های مشهد امکان رزرو کمتر از 3 روز مقدور نمی‌باشد و از 28 اسفند ماه آغاز می‌شود. یعنی رزرو شما باید به صورت زیر باشد:

  • ورود در تاریخ 28 اسفند، 3 شب اقامت و خروج در تاریخ 2 فروردین 1397
  • ورود در تاریخ 2 فروردین، 3 شب اقامت و خروج در تاریخ 5 فروردین 1397
  • و به همین ترتیب …

معمولاً در نیمه دوم عید نوروز امکان رزرو روی هتل‌های بیشتری وجود دارد بنابراین در صورتی که امکان سفر در کل عید نوروز رو دارید پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از هتل‌های بهتر با قیمت مناسب تر در نیمه دوم عید به مشهد مقدس سفر کنید.

با #چمدوناتوببند اخبار نوروزی و پیشنهاد های ما را دنبال کنید.

بازدیدها: 31

پکیج فروشی هتل های مشهد در ایام نوروز
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد