قیمت اتاق هتل ها چگونه تعیین می‌شود

نرخ برد هتل چیست؟

زمان خواندن: دقیقه 7
امتیاز کاربران:
امتیاز 2 از 4
دسته بندی: هتلگردی
نویسنده: مسافر سلام
نرخ برد هتل چیست؟
رزرو هتل در ایران با یک کلیک

نرخ برد هتل چیست؟

امروز مسافرسلام در این مقاله با عنوان نرخ برد هتل چیست؟ قصد دارد که شما را با این اصطلاح بیشتر آشنا کند و مزایای رزرو هتل از سایت ها و یا آژانس های معتبر را به شما بگوید.
پس در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نرخ برد هتل

تعیین قیمت هتل‌ها برعهده خود هتل نیست که برای مثال هر هتلی برای اتاق‌های خود قیمتی که می‌خواهد را در نظر بگیرد. هر هتلی برای اتاق‌های خود نرخ نامه‌ای دارد که در ابتدای هر سال توسط هتلداران برای تمام هتل‌ها تعیین می‌شود و آن هتل موظف است که اتاق‌های خود را با همان قیمتی که تعیین شده بفروشد.
اگر فروش هتلی بالاتر از این قیمت باشد غیر قانونی بوده و حتماً با چنین هتل‌هایی برخورد خواهد شد. هیچ آژانس و یا سایت معتبری هم بالاتر از این قیمت نمی‌فروشد، یعنی عملاً منطقی نیست که با قیمت بالا بخرید چون خود هتل به قیمت نرخ نامه می‌فروشد، در چنین شرایطی مسلماً مشتری اتاق را از هتل رزرو خواهد کرد تا سایتی که با قیمت بالا اتاق‌ها را می‌فروشد.

 

نرخ برد هتل

چرا رزرو هتل از سایت‌های معتبر؟!

تمامی هتل‌ها برای آژانس ها و یا وب سایت‌های معتبری که با آن‌ها کار می‌کنند پورسانتی را در نظر می‌گیرند و اتاق‌های خود را با قیمت ارزان‌تر به آن‌ها می‌فروشند. به همین دلیل سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی قیمت بالا به شما پیشنهاد نخواهند داد اما ممکن است یک آژانس قدرتمند بتواند اتاق‌ها را 10، 20 یا حتی 30 درصد زیر قیمت اصلی از هتل بخرد و بعد به مشتری با قیمتی بالا بفروشد و یا سایتی تخفیف خیلی کمی به مشتری بدهد، همه این‌ها به خود سایت یا آژانس بستگی دارد که می‌خواهد چقدر تخفیف به مشتری بدهد.
به جز پورسانت و تخفیف مسئله‌ای به نام گارانتی کردن نیز وجود دارد. ممکن است آژانسی چند اتاق از هتل را پیش خرید کند. این آژانس باید تا تاریخ مشخصی اتاق‌های خود را بفروشد، اگر نتوانست تا آن تاریخ اتاق‌ها را بفروشد مجبور است برای اینکه ضرر نکند به قیمت خیلی پایین‌تر اتاق را به مشتری بدهد. پس بهتر است که برای رزرو هتل از یک سایت معتبر استفاده کنید تا لازم نباشد به دلیل اطلاعات کمی که دارید هزینه زیادی بابت اقامت خود پرداخت کنید.

سامانه رزرواسیون مسافر سلام یکی از سایت‌های معتبر رزرو هتل مشهد است که شما می‌توانید با خیال راحت محل اقامت خود را به ما بسپارید. همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هتل‌های ایران، قیمت تمامی هتل‌ها در شهرهای مختلف را مشاهده کنید و با سایت‌‎های دیگر مقایسه کنید و بعد تصمیم بگیرید. ما در صفحه هر هتل قیمت تمام اتاق‌های هتل، امکانات هتل، عکس‌های هتل، موقعیت جغرافیایی و قوانین هتل را قرار داده‌ایم تا مشاهده کنید و با اطلاعات کامل هتل خود را رزرو کنید.

مسافر سلام هتل‌های زیر را گارانتی قیمت دارد و می‌توانید با کمترین قیمت این هتل ها را از ما دریافت نمایید:

در صفحه وبلاگ ما نیز می‌توانید مقالات مربوط به هتل، گردشگری و سفر را مطالعه کنید و اطلاعات خود را در مورد هتل‌ها بالاتر ببرید.

با عضو شدن در شبکه های اجتماعی ما (تلگرام و اینستاگرام) از تخفیفاتی که در ایام خاص صورت می‌گیرد خیلی زود باخبر شوید.

با تشکر از شما عزیزان که تا به اینجا مقاله همراه ما بودید. اگر سوال و یا نظری درمورد این مقاله دارید حتماً با ما در میان بگذارید.

بازدیدها: 563

آیا از این مقاله راضی بودید؟
برچسب ها: نرخ نامه هتل ها
اشتراک گذاری:
مسافر سلام

امتیاز کاربران

  • فرزانه مهاجر

    چه نکات خوبی رو تو وبلاگتو مطرح میکنین. بازم یه نکته جدید یاد گرفتم. مرسی .

نظر شما درباره این موضوع
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:
میزان رضایت شما:

هتل سپنتا مشهد ⭐️⭐️⭐️

برای اطلاع از آخرین تخفیفات هتل ها، ترفندهای سفر و آشنایی با بکرترین جاذبه های ایران در شبکه های اجتماعی در کنار ما باشید.
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد