فلش/پیکان

شبکه تلویزیونی گردشگری راه اندازی می شود

تاریخ:

کشور ایران با همه جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و تفریحی، تمدن دیرینه و مکان‌های زیارتی که دارد هنوز برای بیشتر مردم جهان ناشناخته می‌باشد.

معاون رئیس‌جمهوری جناب آقای مونسان و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری از تفاهم با صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، جهت ایجاد یک شبکه تلویزیونی مستقل گردشگری خبر داد.

محب خدایی می‌گوید: به زودی رادیو و تلویزیون گردشگری راه اندازی می‌شود.
در نشستی که با حضور فعالان کشور برگزار شد، راه اندازی رادیوی 24 ساعته گردشگری کشور با مشارکت تمام شبکه‌های رادیویی به تصویب رسید و مصوب شد که برنامه‌های این رادیو به تمامی استان‌های کشور اختصاص داده شود.

محب خدایی افزود: به زودی شبکه تلویزیونی گردشگری راه اندازی می شود.

مونسیان می‌گوید در ابتدا، یکی از شبکه‌های تلویزیون را به مدت 2 الی 3 ساعت به تبلیغ گردشگری اختصاص خواهیم داد و اگر به نتایج قابل قبول و مثبتی رسیدیم، یک شبکه اختصاصی برای گردشگری در نظر خواهیم گرفت.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از 9.5 میلیون گردشگر خروجی را گردشگران زیارتی و تجاری تشکیل می‌دهند و فقط 3 میلیون از این تعداد گردشگر تفریحی هستند، باید بستر مناسبی برای معرفی جاذبه‌های تفریحی ایران فراهم شود.

ایجاد یک شبکه تلویزیونی گردشگری تنها با زبان فارسی کافی نیست. علی اصغر مونسان می‌گوید: با رئیس سازمان صدا و سیما تفاهم کردیم تا شبکه تلویزیونی گردشگری را راه اندازی کنیم. این شبکه فعلا به زبان فارسی و با هدف توسعه گردشگری و شناخت جاذبه‌های ایران به مردم عزیز کشورمان راه اندازی می‌شود. اما در آینده دیگر زبان‌ها هم به آن اضافه خواهد شد.
محمد محب‌خدایی می‌گوید: این اتفاق مهم، به پشتیبانی‌های فنی و اعتبار نیاز دارد و ما تلاش می‌کنیم تا حد امکان این نیاز را از طریق بخش غیردولتی اداره کنیم و از نظر اقتصادی از منطقی برخوردار باشد که بخش غیردولتی توان و انگیزه مشارکت در آن داشته باشد.

بازدیدها: 4

شبکه تلویزیونی گردشگری راه اندازی می شود
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد