فلش/پیکان

رونمایی از قرآن به بلندای برج میلاد، نمایش آداب و رسوم رمضان سیستان‌ و بلوچستانی‌ ها در تهران

تاریخ:

رونمایی از قرآن به بلندای برج میلاد، نمایش آداب و رسوم رمضان سیستان‌ و بلوچستانی‌ ها در تهران و ده‌ها برنامه مذهبی دیگر در برج میلاد همزمان با ماه مبارک رمضان در انتظار شما گردشگران عزیز می‌باشد.

جهت رزرو هتل در پایتخت با مناسب‌ترین قیمت در ماه مبارک رمضان، برای بازدید از جشنواره رمضانی شهر خدا به رزرواسیون مسافر سلام مراجعه نمایید.
مدیر عامل برج میلاد از آغاز جشنواره رمضانی “شهر خدا” همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: جشنواره رمضان در برج میلاد با شروع ماه مبارک رمضان از افطار تا سحر در یادمان ملی برگزار می‌شود.
علیرضا جلال‌زایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان از یکم تا پنجم خرداد ماه سال جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: برنامه‌هایی از جمله معرفی فرهنگ ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان، اجرا موسیقی محلی، معرفی آیین‌های محلی، پخت غذاهای سنتی و نمایش ظرفیت‌های متنوع گردشگری استان سیستان و بلوچستان، از جمله برنامه‌های اداره‌ کل در این جشنواره می‌باشد.

وی گفت: رونمایی از قرآنی که به بلندای برج میلاد است و بزرگترین دفتر جهان با 124 هزار صلوات از دیگر برنامه‌های شب‌های فرهنگی استان است.

سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی بیان نمود: مردم پایتخت، مهمان سفره‌های افطار مردمان مهمان‌نواز سیستان و بلوچستان خواهند بود.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی با گروه‌های مرجع گردشگری ایران از جمله مدیران دفاتر خدمات هوایی و جهانگردی، راهنمایان  و فعالان گردشگری ایران نیز در این جشنواره پیش‌بینی شده است، گفت: تجلیل از مفاخر و مشاهیر ملی استان، شاهنامه‌خوانی، نقاله‌خوانی، شعرخوانی، حضور انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان استان در کنار حضور اقوام سیستانی و بلوچ از جلوه‌های دیگر شب‌های فرهنگی سیستان و بلوچستان با شعار “سیستان و بلوچستان گوهر ناشناخته ایران” است.

جلال‌زایی هدف از حضور در این جشنواره را معرفی ظرفیت‌های ناشناخته سیستان و بلوچستان اعلام کرد و افزود: تغییر نگاه ملی نسبت به استان باعث توزیع گردشگر در طول سال و ایجاد انگیزه برای افزایش سفر و سرمایه‌گذاری و نهایتا رشد و توسعه استان خواهد بود.

سرپرست اداره‌ کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری این جشنواره به‌منظور معرفی ظرفیت‌های و توانمندی‌های گردشگری استان انجام خواهد شد. چرا که با وجود جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی سیستان و بلوچستان، آن‌طور که باید و شاید مواریث تاریخی فرهنگی استان شناخته نشده است.

بازدیدها: 8

رونمایی از قرآن به بلندای برج میلاد، نمایش آداب و رسوم رمضان سیستان‌ و بلوچستانی‌ ها در تهران
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد