فلش/پیکان

رونق گردشگری داخلی با ساخت 2000 خانه بوم گردی

تاریخ:

رونق گردشگری داخلی با ساخت 2000 خانه بوم گردی

علی اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی در بازدید از روستای ماسوله، خبر از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار به این روستا داد و گفت: تاکنون به قصد سنگفرش شدن روستا ماسوله، حدود 600 میلیون تومان هزینه شده و یک میلیارد تومان اعتبار دیگر برای اجرای فاز دوم و سوم سنگفرش و همچنین احداث مجتمع رفاهی و بهداشتی، به این روستا داده شد.

مونسیان در ادامه حرف های خود گفت: در حال حاضر حتی در بازدید از دورترین روستاها نیز بحث بوم گردی و همچنین ایجاد کسب و کارهای کوچک رونق گرفته و سازمان میراث فرهنگی نیز در پیاده سازی زیرساخت های لازم مشارکت داشته است به طوری که این مشارکت شامل ساماندهی راه‌های روستایی می‌شود.

با ساخت 2000 خانه بوم گردی در کشور 16هزار شغل جدید با سرمایه گذاری کم ایجاد خواهد شد. علاوه بر این، فعالیت خانه‌های بوم گردی در توزیع عادلانه ثروت و فضای کسب و کار بسیار تأثیر گذار خواهد بود و زیرساخت های سرمایه گذاری را برای کسب و کارهای کوچک می‌کند، به طوری که هر فرد حتی با سرمایه اندک و همچنین با کمک از تسهیلات اشتغال روستایی ارزان در زمینه خانه‌های بوم گردی، می‌تواند موجب توسعه و رونق هرچه بیشتر روستاها شود.

مونسان با اشاره به اینکه کشور ایران یک کشور تاریخی است و اکثر گردشگران خارجی آداب و سنت کشور ما را دوست دارند، گفت:

اقامتگاه های بوم گردی و طبیعت گردی، یکی از مکان هایی است که بیشتر مورد توجه گردشگران خارجی در بازدید از ایران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، در پایان حرف های خود گفت: اعتبارات سازمان نسبت به دیگر سازمان ها محدودتر است اما موفق شده تا در بخش عمران روستایی نیز ورود کند و کمک به توسعه زیرساخت های روستاها کند که این موضوع در جهت ساخت دوهزار خانه بوم گردی در کشور و جذب گردشگر در سطح روستاها تأثیر گذار است.

بازدیدها: 11

رونق گردشگری داخلی با ساخت 2000 خانه بوم گردی
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد