فلش/پیکان

احداث مرتفع ترین تل سیژ جهان در آلوارس سرعین

تاریخ:

در صورت تامین اعتباری حدود 40 میلیارد تومان،احداث مرتفع ترین تل سیژ جهان در آلوارس سرعین، استان اردبیل صورت خواهد پذیرفت.

شهر چشمه‌های آب گرم، سرعین، در استان اردبیل واقع شده‌است. جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهر بسیار زیاد می‌باشد. به همین علت سرمایه‌گذاری در این منطقه در حوزه گردشگری، می‌تواند آینده خوبی را از لحاظ جذب توریست و گردشگر به همراه داشته‌باشد.

فرهاد شیخی، مدیر داخلی مجموعه کوهستانی آلوارس مهرگان می‌گوید: مرتفع ترین تله‌ سیژ جهان در سرعین اردبیل، در صورتی احداث خواهد شد، که اعتباری حدود 40 میلیارد تومان برای آن تامین گردد.
او می‌گوید: مساحت مجموعه ورزشی پیست اسکی آلوارس مهرگان 20 هکتار می‌باشد. حدود 20 میلیارد تومان بابت اجرا فاز اول این تله‌سیژ با 1200 متر طول، سرمایه گذاری شد و به بهره‌برداری رسید.
به گفته او: اجرای فازهای دوم و سوم به طول 4000 متر نیازمند تسهیلاتی بالغ بر 40 میلیارد تومان می‌باشد.

مرتفع‌ترین تله سیژ جهان

فرهاد شیخی با بیان اینکه اگر این اعتبار تامین شود و فازهای دوم و سوم این مجموعه اجرایی شود، اظهار دارد که در واقع، ایران مرتفع ترین تله سیژ جهان را در منطقه آلوارس خواهد داشت.
جالب است بدانید در صورت اجرایی شدن این طرح، از آخرین ایستگاه این تله سیژ تا قله سبلان فقط 2 کیلومتر باقی خواهد ماند که قطعا صعود به قله زببا سبلان را آسان‌تر خواهد کرد. همچنین این امکان برایتان فراهم خواهد گشت تا در تمام طول سال از ورزش زمستانی اسکیت بهره‌مند گردید.

حضور روزانه 500 گردشگر در این منطقه حتی در دماهای 40 درجه سانتی گراد زیر صفر، نشان از جاذبه‌های زیبا و دیدنی آن دارد. به همین علت، آلاچیق‌های اقامتی به صورت شبانه و روزانه در اختیار گردشگران منطقه قرار می‌گیرد.

بازدیدها: 6

احداث مرتفع ترین تل سیژ جهان در آلوارس سرعین
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد