فلش/پیکان

اجرایی شدن طرح جامع گردشگری در خراسان رضوی

تاریخ:

مدیر کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی از برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن طرح جامع گردشگری این استان خبر داد.
مدیر کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با مدیران تأسیسات گردشگری خراسان رضوی اظهار داشت: در حال حاضر آمار اقامتی هتل ها و مهمان پذیران استان 929 واحد با ظرفیت بیش از 90 هزار تخت و در بخش مسافرخانه ها 586 با ظرفیت 26 هزار و 695 تخت، واحد است.

مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد دفاتر خدمات مسافرتی 321 دفتر در استان است ادامه داد: از این تعداد 271 دفتر در مشهد و 60 دفتر در شهرستان‌ها فعالیت دارند.

همچنین مدیر کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی بیان کرد: تعداد مجموع واحدهای پذیرایی 158 مورد است که 94 مورد میان راهی و 10 مورد سفره خانه‌های سنتی هستند.

وی افزود: میزان ورود گردشگران در سال 23 میلیون و 212 هزار و 993 نفر است، از این تعداد 13 میلیون و 666 هزار نفر با وسایل شخصی، فردوگاه و راه آهن بیش از 5 میلیون و از طریق جاده 5 میلیون و 200 هزار نفر پذیرای گردشگر در شهرستان هستیم.

او با اعلام این که اشتغال از طریق این صنعت 35 هزار و 779 نفر در شهرستان مشهد است، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های ما پیاده‌سازی طرح جامع گردشگری استان است که می‌تواند چراغ راه استان در راستای اشتغال و توسعه باشد.

بازدیدها: 4

اجرایی شدن طرح جامع گردشگری در خراسان رضوی
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد