فلش/پیکان

آرامگاه ابن سینا سوم شهریور میزبان علاقه مندان به حکیم جهانی

تاریخ:

با توجه به تعطیلات پیش رو ستاد هماهنگی استان همدان تصمیم به برگزاری آیین ادای احترام به مقام شامخ شیخ الرئیس بوعلی سینا در روز سه‌شنبه سوم شهریور ۹۷ گرفت.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا، با اشاره به بزرگداشت ابن سینا و روز پزشک که در تقویم رسمی یکم شهریور ماه 1397 می‌باشد فرمود: با توجه به تعطیلات مربوط به عید قربان، آیین ادای احترام به این مقام شامخ از یکم به سوم شهریور ماه موکول گردید.

آرامگاه ابن سینا سوم شهریور میزبان علاقه مندان به حکیم جهانی

توکل دارائی، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا: مقام‌های ارشد اجرایی و مذهبی استان همدان، مدیران دستگاه‌های اجرایی، پزشکان و اساتید و مهمانان خارج از استان در این آیین حضور خواهند داشت.

برنامه ‌های آیین ادای احترام به بوعلی سینا

  • رونمائی از تصحیح کتاب اول قانون در طب ابن‌سینا
  • ادای سوگند پزشکی دانشجویان
  • رونمائی از دفترچه جدید تامین اجتماعی با تصویر بوعلی‌سینا
  • اهدای فاتحه و شاخ گل توسط حاضران به آرامگاه شیخ‌الرئیس

ساعت برگزاری مراسم

این آیین فرهنگی از ساعت 7:30 صبح آغاز و تا ساعت 10:00 صبح ادامه دارد. بعد از اتمام این مراسم، مهمانان در همایش طب ایرانی-سینوی که در مرکز همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.

توکل دارائی از اهالی رسانه و مطبوعات و خبرگزاری‌های استان همدان خواست تا برای حضور در این مراسم و پوشش آن شرکت کنند. چرا که این مراسم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. با توجه به خبرهای مصادره و تصاحب نام و میراث ابن سینا توسط برخی کشورهای همسایه، وظیفه اطلاع‌رسانی ما دوچندان می‌شود.

اگر تمایل به حضور در این آیین زیبا و باشکوه فرهنگی را داشتید، رزرواسیون مسافر سلام با افتخار، مناسب‌ترین هتل‌های همدان را از لحاظ قیمت و کیفیت برایتان رزرو خواهد کرد.

شماره تلفن تیم فروش و پشتیبانی مسافر سلام: 33692431-051

بازدیدها: 3

آرامگاه ابن سینا سوم شهریور میزبان علاقه مندان به حکیم جهانی
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد