فلش/پیکان

28 اردیبهشت رایگان از موزه ها دیدن کنید

تاریخ:

28 اردیبهشت ماه 1397 مصادف با روز جهانی موزه‌ها، به طور رایگان از موزه‌های سراسر کشور دیدن نمایید.
به مناسبت روز جهانی موزه‌ها در 28 اردیبهشت ماه در هفته میراث فرهنگی، قرار است برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور انجام شود که یکی از آن برنامه‌ها بازدید رایگان از موزه‌ها می‌باشد.

مدیر موزه‌ها و اموال تاریخی فرهنگی، آقای محمدرضا کارگر گفت: روز جهانی موزه که مصادف با ۲۸ اردیبهشت ماه می‌باشد، در راه است و به همین دلیل به مناسبت بزرگداشت این روز و بزرگداشت هفته میراث فرهنگی، برنامه‌های متنوع و مختلفی قرار است انجام شود.

محمدرضا کارگر گفت که برای تشویق مردم به بازدید از موزه‌ها، روز ۲۸ اردیبهشت ماه، بازدید از همه موزه‌ها و مکان‌هایی که زیر پوشش سازمان میراث فرهنگی هستند، کاملاً رایگان است.

وی همچنین از رایگان بودن “لوور شعبه تهران” در موزه ملی ایران خبر داد و افزود:‌ قاعدتاً عملکرد نمایشگاه‌های موزه‌ای نسبت به بازدید از موزه‌ها در چنین مناسبت‌هایی در همه دنیا متفاوت است. با این وجود “لوور کوچک” نیز در این روز رایگان است.

مدیر موزه‌ها و اموال تاریخی فرهنگی کشور، یکی از اتفاقات مهم و جاری برای موزه‌ها را در ۲۸ اردیبهشت ماه، روز جهانی موزه‌ها دانست و ادامه داد: در این مناسبت اتفاقات مختلفی مانند برگزاری نمایشگاه‌هایی از آثار شاخص موزه‌ای از مخازن موزه‌ها، نمایش آثاری از دیگر موزه‌ها در سراسر کشور در یک موزه، برگزاری جشنواره‌ها، دوره‌های آموزشی مختلف برای مردم مانند مرمت آثارموزه‌ای و هر قدم دیگری که از جنس موزه‌ای باشد می‌تواند باعث جذب گردشگر شود.

شهر تهران و اکثر شهرهای ایران موزه‌های بسیار زیادی دارد که بازدید از آن‌ها می تواند علاوه بر اینکه روز لذت بخشی را برایمان فراهم کند، مقدار زیادی به اطلاعاتمان هم اضافه کند. در زیر تعدادی از موزه‌های معروف سراسر کشور را با لینک مربوطه جهت بازدید شما عزیزان قرار داده‌ایم.

28 اردیبهشت رایگان از موزه ها دیدن کنید.

محمدرضا کارگر افزود: “همچنین از مدیران موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی تحت پوشش سازمان خواسته شده‌است که در صورت فراهم بودن شرایط لازم تا ساعت ۲۲ پذیرای مخاطبان باشند.”

بازدیدها: 6

28 اردیبهشت رایگان از موزه ها دیدن کنید
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد