فلش/پیکان

برگزاری کنفرانس سرمایه گذاری در صنعت هتلداری و گردشگری (IHTIC) در ایران

تاریخ:

به گفته ی اکبر غمخوار : از تاریخ 19 تا 20 بهمن ماه در هتل پارسیان اوین با حضور فعالان گردشگری ، هتلداری و گروه های هتلداری بزرگ داخلی و خارجی ، کنفرانس سرمایه گذاری در صنعت هتلداری و گردشگری (IHTIC) برگزار می شود . این کنفرانس توسط سازمان متولی اجرای کنفرانس های سرمایه گذاری جهانی گردشگری و هتلداری سازمان دهی شده است .

مخاطبین این برنامه عبارتند از جمله سرمایه گذاران علاقه مند برای حضور در ایران ، شرکت های زنجیره ای هتلداری ، طراحان بین المللی هتل ، شرکت هایی که مطالعات امکان سنجی برای ساخت هتل را انجام می دهند و شرکت های ایرانی علاقه مند در حوزه سرمایه گذاری .

در این برنامه چالش های گردشگری اعم از هتل ، سیستم های حمل و نقل هوایی و آژانس های گردشگری مطرح می شود و تا کنون حضور گروه هایی از جمله اکور فرانسه ، ملیای اسپانیا ، روتانا ، رودا در این برنامه قطعی شده است . همچنین مقامات ایرانی نیز از وزارت اقتصاد و دارایی ، سازمان میراث فرهنگی و بانک ها در این برنامه حضور پیدا می کنند .

این سمینار به نوعی پتانسیل های موجود در قوانین و مقررات و تسهیلات سرمایه گذاری را معرفی می کند . همچنین در پنل مربوط به شهرداری ها نیز ، شهرداران کلان شهرها تسهیلاتی که به سرمایه گذاران خارجی خواهند داد را تشریح می کنند .

بازدیدها: 11

درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد