آدرس هتل قصرالضیافه مشهد

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد

زمان خواندن: دقیقه 8
امتیاز کاربران:
امتیاز 4 از 4
شهر: مشهد
نویسنده: مسافر سلام
آدرس هتل قصر الضیافه
رزرو هتل قصرالضیافه مشهد با یک کلیک

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد

رزرواسیون هتل مسافر سلام، با معرفی هتل های مشهد، امکان اقامتی بدون‌دردسر و راحت را برای شما مسافران و زائران ارجمند فرتهم می‌کند. کافیست به صفحه اصلی رزرو هتل مراجعه کنید. می‌توانید به صورت آنلاین با همکاران ما گفتگو داشته باشید و سوالات خود را بپرسید. یا اینکه درخواست تماس رایگان ارسال کنید تا گروه پشتیبانی مسافر سلام در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.
آدرس هتل قصر الضیافه مشهد

همچنین با تماس با شماره تلفن بالای صفحه از مزایای رزرو هتل مشهد از طریق مسافر سلام مطلع شوید. رزرواسیون مسافر سلام اخبار جشنواره‌ها و تخفیفات هتل های مشهد و سراسر ایران را در کانال تلگرام و یا اینستاگرام خود قرار می‌دهد.

شهر مشهد مقدس یکی از کلان شهرهای ایران است که به‌دلیل قرار گرفتن بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در این شهر، هتل‌های بسیار زیادی در نزدیکی حرم بنا شده است. شما می‌توانید در مقاله هتل های مشهد نزدیک حرم، با هتل‌هایی که فاصله بسیار کمی تا حرم مطهر دارند آشنا شوید.

هتل قصر الضیافه مشهد

در ابتدا توضیح مختصری درمورد هتل قصرالضیافه آستان قدس مشهد خواهیم داشت و بعد آدرس هتل قصر الضیافه مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

مقالات مرتبط با این هتل:

هتل قصر الضیافه

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل 5 ستاره قصرالضیافه یکی از لوکس‌ترین هتل های مشهد می‌باشد. این هتل دارای موقعیت مکانی منحصر به فرد است، زیرا تنها هتلی است که بخشی از آن در حرم امام رضا (ع) واقع شده است. در این هتل پذیرش مهمانان ایرانی امکان‌پذیر نیست و فقط مهمانان عرب امکان استفاده از این هتل را دارند. تنوع اتاق‌ها در این هتل 5 ستاره بسیار بالاست و زائران می‌توانند بسته با نیازشان از بین اتاق‌ها یکی را انتخاب کنند. برخورداری از سوئیت‌های مختلف با جدیدترین امکانات، که بیشتر آن‌ها مجهز به سه سرویس بهداشتی و نشیمن‌های بزرگی هستند، یکی از مزیت‌های هتل قصرالضیافه می‌باشد، که باعث راحتی مهمانان شده است. همچنین این هتل دارای فضای آرام، متناسب با فضای معنوی شهر است و اکثر اتاق‌های آن رو به حرم قرار گرفته‌اند. از دیگر امکانات این هتل 5 ستاره می‌توان به وجود فضای سبز، لابی بزرگ، فروشگاه، کافی شاپ و دو رستوران که یکی در خود هتل و دیگری که رستوران تابستانی است و در فضای باز آن قرار گرفته، اشاره کرد. هتل قصرالضیافه مشهد دارای پرسنل مجرب و کارآزموده‌ای است که مسلط به زبان‌های انگلیسی و عربی هستند. و اما مهم‌ترین ویژگی که این هتل را به یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد تبدیل کرده، ارائه یک وعده غذای امام رضا رایگان در روز، به عاشقان آن حضرت می‌باشد. هتل قصرالضیافه مشهد با گسترده‌ترین و بهترین امکانات آماده پذیرایی از مهمانان گرامی می‌باشد.

آدرس هتل قصر الضیافه مشهد: مشهد – حرم مطهر – صحن هدایت

مسافر سلام امیدوار است توانسته باشد در این مقاله تمام اطلاعات مورد نیاز هتل قصرالضیافه مشهد و آدرس هتل قصر الضیافه مشهد را در اختیار شما عزیزان قرار داده باشد.

چنانچه تمایل به رزرو اقامت در بهترین و ارزان‌ترین هتل های مشهد در تمام فصول سال را دارید، سامانه رزرواسیون مسافر سلام افتخار دارد تا این امر را برای شما محقق نماید.

بازدیدها: 64

آیا از این مقاله راضی بودید؟
اشتراک گذاری:
مسافر سلام
نظر شما درباره این موضوع
نام و نام خانوادگی:
آدرس ایمیل:
میزان رضایت شما:

هتل های مرتبط

  • هتل الماس مشهد

    ۴
    مشهد، خیابان امام رضا (ع)، بین امام رضای 4 و 6، هتل الماس مشهد.
    برای دیدن قیمت ها به صفحه هتل مراجعه کنید
  • هتل حیات شرق مشهد
    %۶۸
    تخفیف

    هتل حیات شرق مشهد

    ۳
    مشهد - خیابان نواب صفوی - بین نواب 10 و 12.
    برای دیدن قیمت ها به صفحه هتل مراجعه کنید
  • هتل نسیم مشهد
    %۱۵
    تخفیف

    هتل نسیم مشهد

    ۳
    مشهد - خیابان امام رضا - امام رضا 8 - چهارراه دوم سمت چپ.
    برای دیدن قیمت ها به صفحه هتل مراجعه کنید
  • هتل تابران مشهد
    %۳۵
    تخفیف

    هتل تابران مشهد

    ۴
    مشهد- چهارراه زرینه - روبروی کاشانی 14.
    برای دیدن قیمت ها به صفحه هتل مراجعه کنید
  • هتل آرسان مشهد
    %۳۵
    تخفیف

    هتل آرسان مشهد

    ۱
    مشهد، خیابان امام رضا، چهارراه دانش، دانش شرقی 21.6
    برای دیدن قیمت ها به صفحه هتل مراجعه کنید

هتل سپنتا مشهد ⭐️⭐️⭐️

برای اطلاع از آخرین تخفیفات هتل ها، ترفندهای سفر و آشنایی با بکرترین جاذبه های ایران در شبکه های اجتماعی در کنار ما باشید.
درخواست تماس
تلفنی رایگان
درخواست تماس تلفنی رایگان
  • شماره تماس شما:
  • نام و نام خانوادگی شما:

این سایت به فروش می رسد!

برای کسب اطلاعات بیشتر، آمار بازدید
سایر وب سایت های وابسته و ...
در تلگرام به صفحه زیر مراجعه نمایید.

پیشنـهاد خـریـد